Najczęściej zadawane pytania

Na tej stronie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, przejrzyj je uważnie. Jeśli jednak nie będzie tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie skontaktuj się z nami (tutaj znajdziesz dane kontaktowe), a nasz zespół pomoże w znalezieniu odpowiedniego rozwiązania.

 
W miarę możliwości przygotuj numer zamówienia lub kod produktu - znacząco ułatwi to nam zapoznanie sie ze zgłoszonym zagadnieniem.

  

Dlaczego nie widzę ceny produktu?


Aby zobaczyć ceny produktów musisz założyć konto, czyli zarejestrować się w naszej hurtowni. Jeśli masz konto i nadal nie widzisz cen, zwróć uwagę, czy jesteś zalogowany/zalogowana.

 


Czy muszę się rejestrować?


Tak, rejestracja jest niezbędna aby dokonać zakupów w naszej hurtowni.

 

 
Jak mogę kupić wybrane produkty?


Zaloguj się na swoje konto na www.labera.pl Każdy produkt dostępny w ofercie LaBera.pl posiada przycisk "do koszyka". Klikając go dodasz 1 opakowanie wybranego produktu do koszyka. Możesz zwiększyć ilość kupowanych opakowań poprzez zmianę wartości w polu obok przycisku “do koszyka”. Czynność powtórz dla wszystkich produktów, które chcesz zamówić. Gdy zgromadzisz wszystkie potrzebne elementy w swoim koszyku konieczne będzie złożenie zamówienia.

 

 
Jak złożyć zamówienie?

 
Wybierz ikonę przedstawiająca koszyk, aby zobaczyć podsumowanie zakupów. Skontroluj zamówione produkty i ich ilości. Jeśli dokonasz zmian, kliknij w przycisk “przelicz koszyk” Kliknij przycisk “do kasy” aby rozpocząć proces składania zamówienia. Przycisk znajdziesz pod listą zamawianych produktów Wypełnij formularz i zaznacz opcję: “Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin”. Jeśli nie znasz regulaminu, koniecznie zapoznaj się z nim. Wybierz przycisk “kontynuuj” i sprawdź, czy informacje zawarte w zamówieniu są kompletne i poprawne. Aby złożyć zamówienie należy kliknąć w przycisk “zamawiam”. Do momentu wybrania przycisku “zamawiam” możesz samodzielnie zmienić treść zamówienia.Czasem również może zdarzyć się, że przy produkcie nie będzie przycisku, a w jego miejscu pojawi się czerwony "Powiadom o dostępności" - to znak, że aktualnie nie mamy tego produkt w magazynie (niżej znajdziesz więcej informacji na ten temat).

 

 
Czy jest jakieś minimum, za które mogę zrobić zakupy?


Tak, LaBera prowadzi sprzedaż wyłącznie hurtową, minimalna wartość zakupów wynosi 250 zł brutto.

 

 
Nie mogę się zalogować!

 
Upewnij się, że konto jest aktywne. Aktywacja konta odbywa się poprzez klinięcie w link, który przysłaliśmy do Ciebie e-mailem. Jeśli Twoje konto było aktywowane, skorzystaj z przypomnienie hasła. Jeśli nadal masz trudności - napisz do nas na office@labera.pl.

 

 
Chcę zapłacić w EURO, czy jest to możliwe?


Tak, aktualny kurs EURO znajdziesz tutaj. Wartość zamówienia wraz z kosztem przesyłki należy podzielić przez kurs EURO podany na naszej stronie. Przykład: Twoje zamówienie wraz z kosztem przesyłki wynosi 585,23 PLN. Kurs EURO to 1 EUR = 4,18 PLN. 585,23PLN / 4,18 = 140 EUR

 

 
Robię u was duże zakupy, mogę dostać rabat?

 
Tak! Mamy rozbudowany system rabatowy, im więcej u nas kupujesz, tym korzystniejsze ceny proponujemy. Wszystkie aktualne informacje znajdziesz na stronie http://www.labera.pl/strona/rabaty/308.html

 

 
Mam już rabat ale się nie nalicza, dlaczego?

 
System zawsze nalicza najwyższy rabat, jaki aktualnie proponujemy na dany produkt. Rabat na produkty będące już w promocji nie sumuje się z rabatem indywidualnym.

 

 
Czy cena podana przy produkcie dotyczy jednej sztuki?


Większość produktów sprzedajemy w opakowaniach zawierających więcej niż 1 sztukę. Informację, ile produktów znajduje się w opakowaniu znajdziesz po kliknięciu na nazwę produktu w jego większym opisie.

 

 
Czy dostane Fakturę na termin?

 
Niestety nie. Możemy wystawić Fakturę Proformę, jeśli jest ona potrzebna do wykonania przelewu.

 

 
Czy mogę dostać Fakturę VAT 0%?

 
Tak, skontaktuj się z nami. Nasz pracownik wszystko Ci wyjaśni.

 

 
Chcę dostawę do firmy. W danych do faktury podana jest już jej nazwa, czy to wystarczy?

 

Nie. Koniecznie jest podanie nazwy firmy w adresie do wysyłki zamówienia. Adres do wysyłki jest drukowany automatycznie z naszego systemu i nie są wówczas brane pod uwagę dane do faktury.

 

 
Potrzebuję korekty faktury VAT, co mam zrobić?


Skontaktuj się z nami podając dane z faktury, które wymagają korekty, wówczas wyjaśnimy dalszą procedurę.

 

 
Chcę kupić kilka metrów tego samego produktu, a w opisie napisane jest 1 metr, macie ten produkt w dłuższych kawałkach?

 
W miarę możliwości staramy się takie produkty wysyłać w jednym kawałku. Czasami jednak jest to niemożliwe - w takich sytuacjach staramy się, aby w opisie produktu zamieścić odpowiednią informację, np. "produkt sprzedawany w odcinkach 1 metr". Jeśli masz wątpliwości czy otrzymasz dany produkt w odpowiedniej długości napisz do nas e-mail lub zadzwoń (kontakt)

 

 
Nie mogę włożyć do koszyka wybranego produktu, co robię źle?

 

Prawdopodobnie w tej chwili nie mamy w naszym magazynie ilości tego produktu, którą chcesz kupić. W takiej sytuacji po kliknięciu przycisku "do koszyka" system wyświetli komunikat "Niewystarczająca ilość produktu, maksymalna dostępna ilość to...". Czasem również może zdarzyć się, że przy produkcie nie będzie zielonego przycisku, a w jego miejscu pojawi się czerwony "Chcę to kupić" - to znak, że aktualnie nie mamy tego produkt w magazynie. Jeśli chcesz otrzymać wiadomość e-mail jak tylko produkt zostanie uzupełniony to skorzystaj z tego przycisku (niżej znajdziesz więcej informacji na ten temat).

 

 
Czy jak dodam produkt do "Schowka" to zostanie on dla mnie zarezerwowany?

 
Umieszczenie produktu w Schowku nie rezerwuje go i inni klienci mogą go kupić. Traktuj nasz Schowek jako miejsce do przechowywania ulubionych lub najczęściej kupowanych produktów. Wówczas łatwiej będzie je odnaleźć w naszej ogromnej ofercie.

 

 
Z mojego schowka zniknęły produkty!

 
Mogło sie tak zdarzyć, jeśli produkty były dodane do schowka bez zalogowania.

 

 
Mam produkt w schowku i nie mogę go umieścić w koszyku, dlaczego?

 
Umieszczenie produktu w schowku nie rezerwuje go, mogło więc zdarzyć się, że produkt został wykupiony i aktualnie nie mamy go na stanie magazynowym w takiej ilości w jakiej chcesz go kupić.

 

 
Chcę kupić produkt, którego nie macie, co zrobić?

 
Jeśli chcesz kupić produkt, który jest aktualnie niedostępny (pojawia się wówczas komunikat "produkt chwilowo niedostępny") to masz dwie opcje: 1) skorzystaj z czerwonego przycisku "Chcę to kupić", a gdy tylko dodamy ten produkt do naszego magazynu otrzymasz od nas e-mail na adres pod którym jesteś aktualnie zalogowany. 2) napisz do nas e-mail z pytaniem o ten produkt - postaramy się udzielić informacji o przybliżonym terminie uzupełnienia jego zapasów.

 

 
Potrzebuję produktu, którego nie ma u was na stronie. Czy możecie go dla mnie sprowadzić?

 
Oczywiście, pod warunkiem, że będzie on dostępny u naszych producentów. Najlepiej skontaktuj się z nami w tej sprawie - spróbujemy pomóc.

 

 
Złożyłam/złożyłem już zamówienie, ale chcę kupić jeszcze kilka dodatkowych elementów. Co robić?

 
To proste - najszybciej jak to możliwe skontaktuj się z nami. Sprawdzimy czy można jeszcze dołączyć nowe produkty do Twojego zamówienia. Jeśli nie zostało jeszcze spakowane to nie będzie z tym problemu.

 

 
Składam dodatkowe zamówienie, co zrobić żeby zostało przesłane razem z poprzednim?

 
Możesz samodzielnie i bez naszej pomocy połączyć zamówienia dopóki mają one status “zgłoszone” - wystarczy z skorzystać z opcji “połącz zamówienienia”, którą znajdziesz w Panelu Klienta. W innym przypadku będzie potrzebna nasza interwencja - napisz do nas (kontakt)

 

 
Czy moje dane podane w formularzu są u was bezpieczne?

 
Tak. Cenimy Twoją prywatność i bardzo pilnujemy Twoich danych. Nigdy nikomu ich nie udostępnimy. Zgodnie z polskim prawem masz prawo do wglądu i zmieniania oraz usunięcia swoich danych.

 

 
Nie mogę się zalogować na swoje konto, czy robię coś źle?

 
Hurtownia LaBera bardzo poważnie traktuje prywatność, dlatego prosimy o potwierdzenie każdej rejestracji poprzez kliknięcie linku wysłanego zaraz po dokonaniu rejestracji pocztą e-mail na podany adres. Bez aktywacji konta nie można się zalogować.

 

 
Nie dotarł do mnie e-mail aktywacyjny, możecie mi pomóc?

 
Czasem, ze względu na ustawienia Twojego konta pocztowego nasza wiadomość może trafić do folderu SPAM lub zostać automatycznie usunięta. W takim wypadku skontaktuj się z nami. Dla wygody warto dodać adres office@labera.pl do listy zaufanych odbiorców lub do swoich kontaktów w skrzynce pocztowej.

 

 
Docierają do mnie wasze e-maile, a ja nie mam u was konta / nie mogę się zalogować.

 
Prawdopodobnie Twój e-mail został zapisany do naszego newslettera i dlatego wysyłamy do Ciebie nasze wiadomości. Napisz do nas to sprawdzimy dokładnie co się dzieje.

 

 
Czy mogę zamówić przez telefon?

 
Mamy w ofercie tysiące produktów. Aby nasz system magazynowy działał poprawnie prosimy o składanie zamówień za pośrednictwem strony www.labera.pl lub osobiście w siedzibie naszej firmy w Gdańsku przy ul. Elizy Orzeszkowej 2

 

 
Czy mogę przyjść i kupić coś w waszej hurtowni na miejscu?

 
Tak. Zapraszamy do naszej siedziby. Aktualne dane adresowe oraz godziny otwarcia znajdziesz na naszej stronie kontaktu.

 

 
Kiedy wyślecie moje zamówienie?

 
Przesyłki dostarczane są do przewoźnika do 3 dni od zaksięgowania przelewu na konto hurtowni. Najczęściej wysyłamy je w dniu otrzymania wpłaty.

 

 
Właśnie zleciłam/zleciłem przelew na wasze konto. Czy mam wysłać potwierdzenie przelewu do was?

 
Bardzo dziękujemy, jednak ze względów technicznych musimy poczekać aż opłata pojawi się na naszym koncie.

 

 
Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

 
Tak, oczywiście. Wszystkie możliwe metody wysyłki i płatności znajdziesz w tabeli dostawy. Dokonując wpłaty na nasze konto pamiętaj o umieszczeniu numeru zamówienia w tytule przelewu - ułatwi to naszą pracę i przyspieszy realizację zamówienia.

 

 
Czy mogę otrzymać zamówienie Pocztą?

 
Ze względu na szczególne znaczenie bezpiecznego transportu paczki współpracujemy z kurierami, dostawa za pośrednictwem Poczty możliwa jest tylko poza granicami Polski, zachęcamy jednak do korzystania z usług firmy kurierskiej.

 

 
Ile będzie kosztowała dostawa mojego zamówienia?

 
Koszty przesyłki uzależnione są od wartości zamówienia oraz metody wysyłki. Zawsze znajdziesz aktualny cennik na stronie www.labera.pl/strona/dostawa/300.html

 

 
Czy wysyłacie paczki za granicę?

 

Tak, wysyłamy. Na terenie Europy mamy stałą opłatę za przesyłkę (zobacz). Poza UE ceny ustalamy indywidualnie - skontaktuj się z nami w tej sprawie.

 

 
Kiedy dotrze do mnie moje zamówienie?

 
Na terenie Polski przesyłki doręczane przez UPS lub Siódemkę i docierają do odbiorcy najczęściej następnego dnia po nadaniu. Na terenie Europy przesyłka dostarczana jest najpóźniej 3 dnia po nadaniu (dotyczy UPS). Przesyłki zagraniczne nadane Pocztą Polską powinny dotrzeć w przeciągu 10 dni roboczych.

 

 
Czy wysłaliście moje zamówienie?

 
Zamówienie, które zostało wysłane otrzymuje status "zrealizowane", a do Twojej skrzynki e-mailowej trafia powiadomienie z naszego systemu.

 

 
Zależy mi na szybkiej dostawie, co mogę zrobić?

 
Daj nam znać, że zależy Ci na czasie. Najczęściej zamówienia wysyłane są już w dniu zaksięgowania wpłaty, jeśli jednak obawiasz się, że przelew nie zaksięguje się tak szybko jak potrzebujesz, wybierz płatność przy odbiorze.

 

 
Przesyłka jeszcze nie dotarła, co się dzieje z moim zamówieniem?

 
Przede wszystkim sprawdź status zamówienia. Możesz to zrobić sprawdzając zakładkę "Twoje zamówienia" na swoim koncie. Jeśli zamówienie posiada status "zrealizowane" to przesyłka została wysłana do Ciebie. Z naszego doświadczenia wynika, że najczęstszą przyczyną braku doręczenia przesyłki jest Twoja nieobecność pod wskazanym adresem doręczenia. Warto też zajrzeć do skrzynki na listy i sprawdzić, czy kurier nie zostawił awizo. Kurier ma obowiązek podjąć dwie próby doręczenia paczki.

  

 
Moje zamówienie zostało anulowane, dlaczego?

 
Zamówienie, które nie zostanie opłacone w ciągu 14 dni jest automatycznie usuwane z naszego systemu. Jeśli Twoje zamówienie zostało anulowane to nie ma możliwości jego przywrócenia i aby otrzymać te same produkty trzeba złożyć nowe zamówienie. Nie dokonuj płatności za zamówienie, które zostało anulowane.

 

 
Co to jest status zamówienia?

 
Statusy zamówień pomagają określić na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie. Każda zmiana statusu zamówienia jest potwierdzana e-mailem wysyłanym na adres, który został podany przy składaniu zamówienia. Wiadomości, które otrzymujesz od naszego systemu zawierają zwykle wszystkie niezbędne dla Ciebie informacje.

 

 
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

 
Zaloguj się na swoje konto na www.labera.pl, informacje o statusie znjadziesz w menu “Twoje zamówienia”.

 

 
Jak mogę sprawdzić co zamawiałem/zamawiałam u was wcześniej?

 
Zaloguj się na swoje konto. Informacje o szczegółach zamówień z ostatnich 6 miesięcy znajdziesz w menu “Twoje zamówienia”. Nie ma możliwości obejrzenia zamówień z wcześniejszego okresu.

 

 
Paczka nie została odebrana i wróciła do LaBery. Co teraz?

 
W takim przypadku konieczne będzie opłacenie kosztów związanych z ponownym nadaniem paczki. Koszt ponownego nadania jest uzależniony od wielkości paczki i sposobu jej wysłania. Skontaktuj się z nami w tej sprawie.

 

 
Dlaczego moje zamówienie zostało odesłane do was?

 
Zwykle mamy do czynienia z dwoma powodami odesłania do nasz przesyłki.
1) Niepoprawny lub niepełny adres dostawy
2) Nie odebranie przesyłki.
W obu przypadkach konieczne jest dokonanie opłaty za ponowną wysyłkę.

 

 
Jakie dane powinny zostać podane jako dane do wysyłki?

 
Poprawne adresowanie przesyłki zapewni szybkie jej doręczenie. Sprawdź czy wypełniając formularz zamówienia wpisane zostały wszystkie niezbędne dane. W szczególności zwróć uwagę na: - Nazwę firmy i nazwisko odbiorcy - Ulicę i numer lokalu, - Poprawny kod pocztowy. Warto również podać numer telefonu, aby ułatwić kontakt kuriera przed doręczeniem paczki.

 

 
Chce otrzymać paczkę o konkretnej godzinie, co mam zrobić?

 
Niestety nie mamy wpływu na godziny doręczenia paczki, prosimy jednak o umieszczenie stosownej informacji w polu UWAGI, przekażemy ją do wiadomości kuriera.

 

  
Przesyłka jest uszkodzona, co robić?

 
Jeśli tylko zauważysz uszkodzenie paczki sugerujące jej otwarcie przed doręczeniem, to koniecznie odmów jej odebrania. W przypadku odebrania uszkodzonej przesyłki spisz protokół uszkodzenia w obecności kuriera - będzie to podstawa do dochodzenia roszczeń reklamacyjnych.

 

 
Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

 
Tak, możesz zwrócić produkty zakupione w hurtowni LaBera.pl. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą być zniszczone, ani używane oraz konieczne jest odesłanie całego opakowania. Po otrzymaniu przesyłki nasz pracownik zweryfikuje jej zawartość i skontaktuje się z Tobą. UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

 

 
Otrzymane produkty są uszkodzone, co mam zrobić?

 
Każdą reklamację należy zgłosić nam najszybciej jak to możliwe po odebraniu paczki. Maksymalny czas na zgłoszenie uszkodzonego produktu to 10 dni od otrzymania przesyłki. W przypadku reklamacji każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie na podstawie przesłanego na nasz adres e-mail zgłoszenia. Po otrzymaniu Twojego e-mail nasz pracownik poinformuje Cię o dalszych krokach. Należy pamiętać, że jeśli wśród kilkunastu koralików w woreczku kilka jest wadliwych to reklamacji podlegają wszystkie koraliki (również te nieuszkodzone) i tylko w przypadku całych opakowań możemy rozpatrywać reklmację.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Created by vlct.com (c) Labera.pl