Częste pytania
Na tej stronie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, przejrzyj je uważnie. Jeśli jednak nie będzie tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie skontaktuj się z nami (tutaj znajdziesz dane kontaktowe), a nasz zespół pomoże w znalezieniu odpowiedniego rozwiązania.
W miarę możliwości przygotuj numer zamówienia lub kod produktu - znacząco ułatwi to nam zapoznanie sie ze zgłoszonym zagadnieniem.
Aby zobaczyć odpowiedź kliknij na treść pytania.
W miarę możliwości przygotuj numer zamówienia lub kod produktu - znacząco ułatwi to nam zapoznanie sie ze zgłoszonym zagadnieniem.
Aby zobaczyć odpowiedź kliknij na treść pytania.
- Dlaczego nie widzę ceny produktu?
- Aby zobaczyć ceny produktów musisz założyć konto, czyli zarejestrować się w naszej hurtowni. Jeśli masz konto i nadal nie widzisz cen, zwróć uwagę, czy jesteś zalogowany/zalogowana.
- Czy muszę się rejestrować?
- Tak, rejestracja jest niezbędna aby dokonać zakupów w naszej hurtowni.
- Jak mogę kupić wybrane produkty?
- Zaloguj się na swoje konto na www.labera.pl Każdy produkt dostępny w ofercie LaBera.pl posiada zielony przycisk "do koszyka". Klikając go dodasz 1 opakowanie wybranego produktu do koszyka. Możesz zwiększyć ilość kupowanych opakowań poprzez zmianę wartości w polu obok przycisku “do koszyka”. Czynność powtórz dla wszystkich produktów, które chcesz zamówić. Gdy zgromadzisz wszystkie potrzebne elementy w swoim koszyku konieczne będzie złożenie zamówienia.
- Jak złożyć zamówienie?
- Wybierz ikonę przedstawiająca koszyk, aby zobaczyć podsumowanie zakupów. Skontroluj zamówione produkty i ich ilości. Jeśli dokonasz zmian, kliknij w przycisk “przelicz koszyk” Kliknij czerwony przycisk “do kasy” aby rozpocząć proces składania zamówienia. Przycisk znajdziesz pod listą zamawianych produktów Wypełnij formularz i zaznacz opcję: “Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin”. Jeśli nie znasz regulaminu, koniecznie zapoznaj się z nim. Wybierz przycisk “kontynuuj” i sprawdź, czy informacje zawarte w zamówieniu są kompletne i poprawne. Aby złożyć zamówienie należy kliknąć w przycisk “zamawiam”. Do momentu wybrania przycisku “zamawiam” możesz samodzielnie zmienić treść zamówienia.
Czasem również może zdarzyć się, że przy produkcie nie będzie zielonego przycisku, a w jego miejscu pojawi się czerwony "Chcę to kupić" - to znak, że aktualnie nie mamy tego produkt w magazynie (niżej znajdziesz więcej informacji na ten temat). - Czy jest jakieś minimum, za które mogę zrobić zakupy?
- Tak, LaBera prowadzi sprzedaż wyłącznie hurtową, minimalna wartość zakupów wynosi 250 zł brutto.
- Nie mogę się zalogować!
- Upewnij się, że konto jest aktywne. Aktywacja konta odbywa się poprzez klinięcie w link, który przysłaliśmy do Ciebie e-mailem. Jeśli Twoje konto było aktywowane, skorzystaj z przypomnienie hasła. Jeśli nadal masz trudności - napisz do nas na office@labera.pl.
- Chcę zapłacić w EURO, czy jest to możliwe?
- Tak, aktualny kurs EURO znajdziesz tutaj. Wartość zamówienia wraz z kosztem przesyłki należy podzielić przez kurs EURO podany na naszej stronie. Przykład: Twoje zamówienie wraz z kosztem przesyłki wynosi 585,23 PLN. Kurs EURO to 1 EUR = 4,18 PLN. 585,23PLN / 4,18 = 140 EUR
- Robię u was duże zakupy, mogę dostać rabat?
- Tak! Mamy rozbudowany system rabatowy, im więcej u nas kupujesz, tym korzystniejsze ceny proponujemy. Wszystkie aktualne informacje znajdziesz na stronie http://www.labera.pl/strona/rabaty/308.html
- Mam już rabat ale się nie nalicza, dlaczego?
- System zawsze nalicza najwyższy rabat, jaki aktualnie proponujemy na dany produkt. Rabat na produkty będące już w promocji nie sumuje się z rabatem indywidualnym.
- Czy cena podana przy produkcie dotyczy jednej sztuki?
- Większość produktów sprzedajemy w opakowaniach zawierających więcej niż 1 sztukę. Informację, ile produktów znajduje się w opakowaniu znajdziesz po kliknięciu na nazwę produktu w jego większym opisie.
- Czy dostane Fakturę na termin?
- Niestety nie. Możemy wystawić Fakturę Proformę, jeśli jest ona potrzebna do wykonania przelewu.
- Czy mogę dostać Fakturę VAT 0%?
- Tak, skontaktuj się z nami. Nasz pracownik wszystko Ci wyjaśni.
- Chcę dostawę do firmy. W danych do faktury podana jest już jej nazwa, czy to wystarczy?
- Nie. Koniecznie jest podanie nazwy firmy w adresie do wysyłki zamówienia. Adres do wysyłki jest drukowany automatycznie z naszego systemu i nie są wówczas brane pod uwagę dane do faktury.
- Potrzebuję korekty faktury VAT, co mam zrobić?
- Skontaktuj się z nami podając dane z faktury, które wymagają korekty, wówczas wyjaśnimy dalszą procedurę.
- Chcę kupić kilka metrów tego samego produktu, a w opisie napisane jest 1 metr, macie ten produkt w dłuższych kawałkach?
- W miarę możliwości staramy się takie produkty wysyłać w jednym kawałku. Czasami jednak jest to niemożliwe - w takich sytuacjach staramy się, aby w opisie produktu zamieścić odpowiednią informację, np. "produkt sprzedawany w odcinkach 1 metr". Jeśli masz wątpliwości czy otrzymasz dany produkt w odpowiedniej długości napisz do nas e-mail lub zadzwoń (kontakt)
- Nie mogę włożyć do koszyka wybranego produktu, co robię źle?
- Prawdopodobnie w tej chwili nie mamy w naszym magazynie ilości tego produktu, którą chcesz kupić. W takiej sytuacji po kliknięciu przycisku "do koszyka" system wyświetli komunikat "Niewystarczająca ilość produktu, maksymalna dostępna ilość to...". Czasem również może zdarzyć się, że przy produkcie nie będzie zielonego przycisku, a w jego miejscu pojawi się czerwony "Chcę to kupić" - to znak, że aktualnie nie mamy tego produkt w magazynie. Jeśli chcesz otrzymać wiadomość e-mail jak tylko produkt zostanie uzupełniony to skorzystaj z tego przycisku (niżej znajdziesz więcej informacji na ten temat).
- Czy jak dodam produkt do "Schowka" to zostanie on dla mnie zarezerwowany?
- Umieszczenie produktu w Schowku nie rezerwuje go i inni klienci mogą go kupić. Traktuj nasz Schowek jako miejsce do przechowywania ulubionych lub najczęściej kupowanych produktów. Wówczas łatwiej będzie je odnaleźć w naszej ogromnej ofercie.
- Z mojego schowka zniknęły produkty!
- Mogło sie tak zdarzyć, jeśli produkty były dodane do schowka bez zalogowania.
- Mam produkt w schowku i nie mogę go umieścić w koszyku, dlaczego?
- Umieszczenie produktu w schowku nie rezerwuje go, mogło więc zdarzyć się, że produkt został wykupiony i aktualnie nie mamy go na stanie magazynowym w takiej ilości w jakiej chcesz go kupić.
- Chcę kupić produkt, którego nie macie, co zrobić?
- Jeśli chcesz kupić produkt, który jest aktualnie niedostępny (pojawia się wówczas komunikat "produkt chwilowo niedostępny") to masz dwie opcje: 1) skorzystaj z czerwonego przycisku "Chcę to kupić", a gdy tylko dodamy ten produkt do naszego magazynu otrzymasz od nas e-mail na adres pod którym jesteś aktualnie zalogowany. 2) napisz do nas e-mail z pytaniem o ten produkt - postaramy się udzielić informacji o przybliżonym terminie uzupełnienia jego zapasów.
- Potrzebuję produktu, którego nie ma u was na stronie. Czy możecie go dla mnie sprowadzić?
- Oczywiście, pod warunkiem, że będzie on dostępny u naszych producentów. Najlepiej skontaktuj się z nami w tej sprawie - spróbujemy pomóc.
- Złożyłam/złożyłem już zamówienie, ale chcę kupić jeszcze kilka dodatkowych elementów. Co robić?
- To proste - najszybciej jak to możliwe skontaktuj się z nami. Sprawdzimy czy można jeszcze dołączyć nowe produkty do Twojego zamówienia. Jeśli nie zostało jeszcze spakowane to nie będzie z tym problemu.
- Składam dodatkowe zamówienie, co zrobić żeby zostało przesłane razem z poprzednim?
- Możesz samodzielnie i bez naszej pomocy połączyć zamówienia dopóki mają one status “zgłoszone” - wystarczy z skorzystać z opcji “połącz zamówienienia”, którą znajdziesz w Panelu Klienta. W innym przypadku będzie potrzebna nasza interwencja - napisz do nas (kontakt)
- Czy moje dane podane w formularzu są u was bezpieczne?
- Tak. Cenimy Twoją prywatność i bardzo pilnujemy Twoich danych. Nigdy nikomu ich nie udostępnimy. Zgodnie z polskim prawem masz prawo do wglądu i zmieniania oraz usunięcia swoich danych.
- Nie mogę się zalogować na swoje konto, czy robię coś źle?
- Hurtownia LaBera bardzo poważnie traktuje prywatność, dlatego prosimy o potwierdzenie każdej rejestracji poprzez kliknięcie linku wysłanego zaraz po dokonaniu rejestracji pocztą e-mail na podany adres. Bez aktywacji konta nie można się zalogować.
- Nie dotarł do mnie e-mail aktywacyjny, możecie mi pomóc?
- Czasem, ze względu na ustawienia Twojego konta pocztowego nasza wiadomość może trafić do folderu SPAM lub zostać automatycznie usunięta. W takim wypadku skontaktuj się z nami. Dla wygody warto dodać adres office@labera.pl do listy zaufanych odbiorców lub do swoich kontaktów w skrzynce pocztowej.
- Docierają do mnie wasze e-maile, a ja nie mam u was konta / nie mogę się zalogować.
- Prawdopodobnie Twój e-mail został zapisany do naszego newslettera i dlatego wysyłamy do Ciebie nasze wiadomości. Napisz do nas to sprawdzimy dokładnie co się dzieje.
- Czy mogę zamówić przez telefon?
- Mamy w ofercie tysiące produktów. Aby nasz system magazynowy działał poprawnie prosimy o składanie zamówień za pośrednictwem strony www.labera.pl lub osobiście w siedzibie naszej firmy w Gdańsku przy ul. Elizy Orzeszkowej 2
- Czy mogę przyjść i kupić coś w waszej hurtowni na miejscu?
- Tak. Zapraszamy do naszej siedziby. Aktualne dane adresowe oraz godziny otwarcia znajdziesz na naszej stronie kontaktu.
- Kiedy wyślecie moje zamówienie?
- Przesyłki dostarczane są do przewoźnika do 3 dni od zaksięgowania przelewu na konto hurtowni. Najczęściej wysyłamy je w dniu otrzymania wpłaty.
- Właśnie zleciłam/zleciłem przelew na wasze konto. Czy mam wysłać potwierdzenie przelewu do was?
- Bardzo dziękujemy, jednak ze względów technicznych musimy poczekać aż opłata pojawi się na naszym koncie.
- Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
- Tak, oczywiście. Wszystkie możliwe metody wysyłki i płatności znajdziesz w tabeli dostawy. Dokonując wpłaty na nasze konto pamiętaj o umieszczeniu numeru zamówienia w tytule przelewu - ułatwi to naszą pracę i przyspieszy realizację zamówienia.
- Czy mogę otrzymać zamówienie Pocztą?
- Ze względu na szczególne znaczenie bezpiecznego transportu paczki współpracujemy z kurierami, dostawa za pośrednictwem Poczty możliwa jest tylko poza granicami Polski, zachęcamy jednak do korzystania z usług firmy kurierskiej.
- Ile będzie kosztowała dostawa mojego zamówienia?
- Koszty przesyłki uzależnione są od wartości zamówienia oraz metody wysyłki. Zawsze znajdziesz aktualny cennik na stronie www.labera.pl/strona/dostawa/300.html
- Czy wysyłacie paczki za granicę?
- Tak, wysyłamy. Na terenie Europy mamy stałą opłatę za przesyłkę (zobacz). Poza UE ceny ustalamy indywidualnie - skontaktuj się z nami w tej sprawie.
- Kiedy dotrze do mnie moje zamówienie?
- Na terenie Polski przesyłki doręczane przez UPS lub Siódemkę i docierają do odbiorcy najczęściej następnego dnia po nadaniu. Na terenie Europy przesyłka dostarczana jest najpóźniej 3 dnia po nadaniu (dotyczy UPS). Przesyłki zagraniczne nadane Pocztą Polską powinny dotrzeć w przeciągu 10 dni roboczych.
- Czy wysłaliście moje zamówienie?
- Zamówienie, które zostało wysłane otrzymuje status "zrealizowane", a do Twojej skrzynki e-mailowej trafia powiadomienie z naszego systemu.
- Zależy mi na szybkiej dostawie, co mogę zrobić?
- Daj nam znać, że zależy Ci na czasie. Najczęściej zamówienia wysyłane są już w dniu zaksięgowania wpłaty, jeśli jednak obawiasz się, że przelew nie zaksięguje się tak szybko jak potrzebujesz, wybierz płatność przy odbiorze.
- Przesyłka jeszcze nie dotarła, co się dzieje z moim zamówieniem?
- Przede wszystkim sprawdź status zamówienia. Możesz to zrobić sprawdzając zakładkę "Twoje zamówienia" na swoim koncie. Jeśli zamówienie posiada status "zrealizowane" to przesyłka została wysłana do Ciebie. Z naszego doświadczenia wynika, że najczęstszą przyczyną braku doręczenia przesyłki jest Twoja nieobecność pod wskazanym adresem doręczenia. Warto też zajrzeć do skrzynki na listy i sprawdzić, czy kurier nie zostawił awizo. Kurier ma obowiązek podjąć dwie próby doręczenia paczki.
- Moje zamówienie zostało anulowane, dlaczego?
- Zamówienie, które nie zostanie opłacone w ciągu 14 dni jest automatycznie usuwane z naszego systemu. Jeśli Twoje zamówienie zostało anulowane to nie ma możliwości jego przywrócenia i aby otrzymać te same produkty trzeba złożyć nowe zamówienie. Nie dokonuj płatności za zamówienie, które zostało anulowane.
- Co to jest status zamówienia?
- Statusy zamówień pomagają określić na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie. Każda zmiana statusu zamówienia jest potwierdzana e-mailem wysyłanym na adres, który został podany przy składaniu zamówienia. Wiadomości, które otrzymujesz od naszego systemu zawierają zwykle wszystkie niezbędne dla Ciebie informacje.
- Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
- Zaloguj się na swoje konto na www.labera.pl, informacje o statusie znjadziesz w menu “Twoje zamówienia”.
- Jak mogę sprawdzić co zamawiałem/zamawiałam u was wcześniej?
- Zaloguj się na swoje konto. Informacje o szczegółach zamówień z ostatnich 6 miesięcy znajdziesz w menu “Twoje zamówienia”. Nie ma możliwości obejrzenia zamówień z wcześniejszego okresu.
- Paczka nie została odebrana i wróciła do LaBery. Co teraz?
- W takim przypadku konieczne będzie opłacenie kosztów związanych z ponownym nadaniem paczki. Koszt ponownego nadania jest uzależniony od wielkości paczki i sposobu jej wysłania. Skontaktuj się z nami w tej sprawie.
- Dlaczego moje zamówienie zostało odesłane do was?
- Zwykle mamy do czynienia z dwoma powodami odesłania do nasz przesyłki.
1) Niepoprawny lub niepełny adres dostawy
2) Nie odebranie przesyłki.
W obu przypadkach konieczne jest dokonanie opłaty za ponowną wysyłkę.
- Jakie dane powinny zostać podane jako dane do wysyłki?
- Poprawne adresowanie przesyłki zapewni szybkie jej doręczenie. Sprawdź czy wypełniając formularz zamówienia wpisane zostały wszystkie niezbędne dane. W szczególności zwróć uwagę na: - Nazwę firmy i nazwisko odbiorcy - Ulicę i numer lokalu, - Poprawny kod pocztowy. Warto również podać numer telefonu, aby ułatwić kontakt kuriera przed doręczeniem paczki.
- Chce otrzymać paczkę o konkretnej godzinie, co mam zrobić?
- Niestety nie mamy wpływu na godziny doręczenia paczki, prosimy jednak o umieszczenie stosownej informacji w polu UWAGI, przekażemy ją do wiadomości kuriera.
- Przesyłka jest uszkodzona, co robić?
- Jeśli tylko zauważysz uszkodzenie paczki sugerujące jej otwarcie przed doręczeniem, to koniecznie odmów jej odebrania. W przypadku odebrania uszkodzonej przesyłki spisz protokół uszkodzenia w obecności kuriera - będzie to podstawa do dochodzenia roszczeń reklamacyjnych.
- Czy mogę zwrócić zakupione produkty?
- Tak, możesz zwrócić produkty zakupione w hurtowni LaBera.pl. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą być zniszczone, ani używane oraz konieczne jest odesłanie całego opakowania. Po otrzymaniu przesyłki nasz pracownik zweryfikuje jej zawartość i skontaktuje się z Tobą. UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
- Otrzymane produkty są uszkodzone, co mam zrobić?
- Każdą reklamację należy zgłosić nam najszybciej jak to możliwe po odebraniu paczki. Maksymalny czas na zgłoszenie uszkodzonego produktu to 10 dni od otrzymania przesyłki. W przypadku reklamacji każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie na podstawie przesłanego na nasz adres e-mail zgłoszenia. Po otrzymaniu Twojego e-mail nasz pracownik poinformuje Cię o dalszych krokach. Należy pamiętać, że jeśli wśród kilkunastu koralików w woreczku kilka jest wadliwych to reklamacji podlegają wszystkie koraliki (również te nieuszkodzone) i tylko w przypadku całych opakowań możemy rozpatrywać reklmację.